Bind je klanten aan jouw merk

Ik maak elke oplossing passend bij de behoefte en cultuur van jouw bedrijf. Zo blijft de content natuurlijk en vertrouwd voor je doelgroep.

De Klantenbinder strategie

a man riding a skateboard down the side of a ramp
a man riding a skateboard down the side of a ramp
2. Analyse en strategie ontwikkeling

Ik leer jouw klanten kennen en ontwerp aan de hand van verzamelde data een effectieve strategie zonder dat je een heel boekwerk door moet lezen. Je hebt het al druk zat.

3. Implementatie

We gaan samen de uitkomsten bespreken en bepalen dan welke handelingen er verricht gaan worden. Ik meet voortdurend de resultaten en stuur bij waar nodig.

1. Kennismaking

We starten met een kennismakingsgesprek om jouw bedrijf, doelen en huidige uitdagingen vast te stellen.

Je bent hier waarschijnlijk omdat je het enorm druk hebt steeds weer nieuwe klanten te werven. Deze strategie zorgt ervoor dat jij het meeste gaat halen uit je huidige klanten. Zij gaan over tijd nieuwe klanten voor jou binnen brengen.

Het proces bestaat uit 3 onderdelen:

Of wil je ondersteuning in een van het volgende?

Je online aanwezigheid wordt steeds belangrijker, daar kunnen we niet omheen. Daarom help ik bedrijven om dit liever vroeger dan later te doen.

Of je nu enorm druk bent met ander zaken of niet weet waar je moet beginnen, ik ben er om je te helpen.

Social media
black blue and yellow textile
black blue and yellow textile

Breng jouw online aanwezigheid tot leven met doordachte social media berichten en campagnes.

a man riding a skateboard down the side of a ramp
a man riding a skateboard down the side of a ramp
a man riding a skateboard down a street next to tall buildings
a man riding a skateboard down a street next to tall buildings
Klantervaring en tevredenheid

Versterk elk contactpunt tussen jouw bedrijf en je klanten om de klanttevredenheid en klantbinding te verhogen.

Door slimme segmentatie en gepersonaliseerde content bind je jouw klanten en stimuleer je conversies.

Emailmarketing of nieuwsbrief

Na de ontmoeting had Sjors al meteen een bruikbaar en clean marketing plan opgezet wat me veel houvast heeft gegeven om mee vooruit te kunnen!

Jasper Scholten

★★★★★

Mis ik nog iets?

Ik hoor graag als ik iets niet benoemd heb wat jij nog terug wilt zien.

black blue and yellow textile
black blue and yellow textile

Vragen die je mogelijk hebt

Wat is De Klantenbinder?

De Klantenbinder is ontstaan doordat ik merkte dat veel bedrijven harstikke veel tijd en geld investeren in het werven van nieuwe klanten, maar nog lang niet alles uit hun huidige klantenbestand halen. Het voelde voor mij als achterstevoren werken.

Met De Klantenbinder help ik bedrijven het laaghangende fruit te herkennen en zo meer omzet bij bestaande klanten te realiseren. Op deze manier besparen ze niet alleen veel geld, maar houden ze ook tijd over voor andere zaken die belangrijk zijn.

Bied je ook social media ondersteuning aan?

Zeker! Het wordt steeds belangrijker online zichtbaar te zijn, maar lang niet alle bedrijven hebben hier de tijd of kennis voor. Daarom bied ik dit ook los aan.

Hoeveel kost het?

De prijzen zijn afgestemd op jouw wensen. Ik bied zowel een vast bedrag per maand voor bedrijven die een specifiek budget hebben als een op maat afgesteld pakket. Zo weet je zeker dat je het beste eruit haalt! Kijk daarom op mijn prijzenpagina of neem even contact met me op.

Kan je mij helpen met e-mail marketing?

Ja, ik bied ook ondersteuning hierin, ook als je alleen een nieuwsbrief wilt! Heb je veel emailadressen verzameld maar weet je niet hoe je hier optimaal gebruik van kan maken?

Stuur me dan vooral een bericht en dan kijken we samen naar de best passende aanpak voor jou!

Moet ik op elk social media platform zitten?

Nee, vaak niet. Het juiste sociale mediaplatform hangt af van jouw doelgroep, branche en merk. Wil je zeker weten welke interessant zijn voor jouw bedrijf? Neem dan vooral contact met me op.

Hoe neem ik contact met je op?

Je kan mij bereiken op (telefoonnummer) of stuur mij een bericht naar (emailadres).

Vragen stellen mag altijd en ik denk graag mee! Dit kan je doen bij de contact pagina